Οι Γλάροι και τα άλλα πουλιά στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης

0
54

«Οι Γλάροι και τα άλλα πουλιά στις ακτές του Ηρακλείου. Ο Διογένης και οι φίλοι του» θα είναι το τίτλος της εκπαιδευτικής δράσης που θα διοργανωθεί το Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016 στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Σάββατα με τους Επιστήμονες».

Ποιος είναι ο Διογένης και τι κάνει εδώ στην πόλη μας;

Ποια θαλασσοπούλια βλέπουμε στις ακτές του Ηρακλείου;

Ποια σημεία της πόλης μας φιλοξενούν σπάνια πουλιά;

Το Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016 τα παιδιά και οι γονείς που θα επισκεφθούν το Μουσείο θα γνωρίσουν και θα ανταλλάξουν απόψεις με έναν επιστήμονα σχετικά με τα πουλιά που μπορούμε να συναντήσουμε στο Ηράκλειο και θα μάθουν για τα μακρινά τους ταξίδια! Επίσης, θα παίξουν, θα εξερευνήσουν και θα φτιάξουν κατασκευές!

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης περιλαμβάνει:

11:00 – 12:00 Συζήτηση με θέμα: «Οι Γλάροι και τα άλλα πουλιά στις ακτές του Ηρακλείου. Ο Διογένης και οι φίλοι του» με το Μιχάλη Δρετάκη, M.Sc. Βιολόγο – Ορνιθολόγο του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Κρήτης.

12:15 – 14:00 «Ο μαύρος Κότσυφας και ο άσπρος Γλάρος». Ένα παραμύθι για τη φιλία και τη διαφορετικότητα. Δηλώσεις συμμετοχής την ημέρα της εκδήλωσης στο χώρο της υποδοχής του Μουσείου (για ηλικίες από 4 ετών και πάνω).

12:00 – 14:00 «Πού είμαστε κρυμμένα»; Δημιουργώ το χάρτη των πουλιών της πόλης μου. Δηλώσεις συμμετοχής την ημέρα της εκδήλωσης στο χώρο της υποδοχής του Μουσείου (για ηλικίες από 7 ετών και πάνω).

12:15 – 14:00 Εργαστήριο Origami – Χαρτοδιπλωτική πουλιών. Δηλώσεις συμμετοχής την ημέρα της εκδήλωσης στο χώρο της υποδοχής του Μουσείου (για παιδιά από 12 ετών και πάνω και για ενήλικες).

12:00 – 14:00 Φτιάχνω κινητές κατασκευές με Γλάρους για να διακοσμήσω το δωμάτιό μου αλλά και σελιδοδείκτες με θαλασσοπούλια για τα βιβλία μου.

Μετά το τέλος της συζήτησης, θα ακολουθήσει ορνιθοπαρατήρηση!

Μέλη του Συλλόγου «Φίλοι του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Κρήτης»: Είσοδος δωρεάν

Παιδιά κάτω των 4 ετών: Είσοδος δωρεάν

ΑμεΑ: Είσοδος δωρεάν

http://www.nhmc.uoc.gr/el/news/28804.

Σχόλια