ΔΕΗ: όλες οι υπηρεσίες σε νέα εφαρμογή για smartphones και tablets

0
116

Το 2011 η ΔΕΗ, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των πελατών της για άμεση και αξιόπιστη εξυπηρέτηση από κάθε σημείο, παρουσίασε πρώτη στην ελληνική αγορά υπηρεσιών κοινής ωφελείας εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και tablets iOS και Android.

Σε αυτό το διάστημα, περισσότεροι από 63.000 πελάτες της ΔΕΗ χρησιμοποιούν την εφαρμογή που τους επιτρέπει να αποκτούν πρόσβαση στις ηλεκτρονικής υπηρεσίες της Επιχείρησης από όπου κι αν βρίσκονται.

Τώρα, η ΔΕΗ θέτει στη διάθεση των 7,5 εκατομμυρίων πελατών της μια νέα, βελτιωμένη εφαρμογή που διακρίνεται για τον σύγχρονο σχεδιασμό και τις πρόσθετες λειτουργίες.

Η νέα εφαρμογή είναι διαθέσιμη για smartphones και tablets που λειτουργούν με iOS (Apple iPhone, iPad) και Android και ενσωματώνει το σύνολο των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της ΔΕΗ με εύχρηστο τρόπο:

Υπηρεσία «e-bill info», που δίνει τη δυνατότητα διαχείρισης λογαριασμών του τελευταίου δωδεκαμήνου για όλα τα ακίνητα των πελατών. Επιπλέον, ο πελάτης ενημερώνεται με τον τρόπο που θα επιλέξει (SMS, push notification ή mail) ταυτόχρονα με την έκδοση του λογαριασμού του για τα βασικά στοιχεία, όπως το ποσό και η ημερομηνία πληρωμής.

– Εύκολη και γρήγορη εξυπηρέτηση, με δυνατότητα αλλαγής της διεύθυνσης αποστολής του λογαριασμού και γρήγορη πρόσβαση στα συστήματα των τραπεζών που υποστηρίζουν την ηλεκτρονική πληρωμή των λογαριασμών ΔΕΗ με e-banking.

– Εύρεση μέσω Google maps των πλησιέστερων σημείων για την εξόφληση των λογαριασμών, αλλά και των σημείων εξυπηρέτησης ΔΕΗ.

– Ηλεκτρονική ή τηλεφωνική επικοινωνία με τη ΔΕΗ

– Πρόσβαση στα επίσημα κανάλια της ΔΕΗ στα κοινωνικά δίκτυα.

Σύνδεση με τον ΔΕΔΔΗΕ για ενημέρωση σχετικά με τις προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος και τηλεφωνική επικοινωνία με το κέντρο βλαβών κάθε περιοχής.

Τέλος, η νέα εφαρμογή έχει τη δυνατότητα να αποστέλλει ειδοποιήσεις για θέματα που αφορούν την εξυπηρέτηση των πελατών ανά γεωγραφική περιοχή, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες κατά περίπτωση.

Σχόλια