Μετρό: στάση "Κορυδαλλός" για τον μετροπόντικα στο δρόμο για τον Πειραιά

0
300

Κανονικά και εντός χρονοδιαγράμματος συνεχίζονται οι εργασίες διάνοιξης της μπλε Γραμμής 3 του Μετρό για το τμήμα Αγία Μαρίνα-Πειραιάς συνολικού μήκους 7,6 χιλιομέτρων και έξι σταθμούς.

Ο μετροπόντικας χθες βρέθηκε στον Κορυδαλλό έχοντας διανοίξει μια σήραγγα μήκους 2,11 χιλιομέτρων.

Ο μετροπόντικας ξεκίνησε τη λειτουργία του στις 4 Σεπτεμβρίου του 2013 από το Φρέαρ Εκκίνησης στην Αγία Βαρβάρα, στις 16 Ιουνίου 2014 έφθασε στον σταθμό «Αγ. Βαρβάρα» και χθες στον σταθμό «Κορυδαλλός» εντός χρονοδιαγράμματος. Η πορεία του θα συνεχιστεί προς τον Σταθμό «Νίκαια», στον οποίο αναμένεται να φτάσει τον Μάιο 2015.

Σημειώνεται ότι θα κατασκευασθούν συνολικά 6,5 χλμ. σήραγγας της επέκτασης με το Μηχάνημα Διάνοιξης Σηράγγων (ΤΒΜ), ενώ το υπόλοιπο τμήμα στην αρχή και στο τέλος του έργου θα υλοποιηθεί με συμβατικές μεθόδους μέσω υπόγειας εκσκαφής.

Η επέκταση του Μετρό προς τον Πειραιά αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το 2017. Στους υπό κατασκευή σταθμούς («Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός», «Νίκαια», «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο») εργάζονται  περισσότεροι από 800 εργαζόμενοι διαφόρων ειδικοτήτων και μέχρι το τέλος του έργου θα έχουν εργαστεί περισσότεροι από 2000 εργαζόμενοι.

«Ξεκινάμε από τον Κορυδαλλό, για να πάμε στην επόμενη στάση, τη “Νίκαια”, όπου αναμένουμε τον μετροπόντικα σε λίγους μήνες, για να φθάσουμε στο τέλος ως το Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά», επισήμανε χθες ο υπουργός Υποδομών Μ. Χρυσοχοΐδης, τονίζοντας παράλληλα πως «το έργο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και προχωρεί με γρήγορους ρυθμούς, έχοντας ήδη κατασκευαστεί περίπου το 1/3 του. Ξεκινάμε σήμερα από τον Κορυδαλλό, για να πάμε στην επόμενη στάση, τη “Νίκαια”, όπου αναμένουμε τον μετροπόντικα σε λίγους μήνες, για να φθάσουμε στο τέλος ως το Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά. Εύχομαι πραγματικά, κάθε μέρα που περνάει το έργο αυτό να αφήνει πίσω του δουλείες, εισόδημα και σύγχρονες μοντέρνες υποδομές».

—Τα περιβαλλοντικά οφέλη

Η επέκταση του Μετρό προς το Δημοτικό Θέατρο υπολογίζεται να εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση 130.000 επιβάτες, μειώνοντας τόσο την κυκλοφορία των ι.χ. οχημάτων κατά 23.000 ημερησίως όσο και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 120 τόνους.

Επίσης, ο συνολικός χρόνος από το Λιμάνι έως το Αεροδρόμιο θα διανύεται με το Μετρό σε μόλις 45 λεπτά.

econews

Σχόλια