Νέες λεωφορειολωρίδες και πρόταση για δακτύλιο στη Θεσσαλονίκη

0
8

Δακτύλιο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και απαγόρευση της κυκλοφορίας σε ορισμένες περιοχές θα προτείνει στην επόμενη θητεία του, αν εκλεγεί, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, εκτιμώντας ότι τα αυτοκίνητα στην πόλη είναι περισσότερα από αυτά που πραγματικά «χωράει».

Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ – ΜΠΕ, ο κ. Μπουτάρης ανέφερε τις προθέσεις του σε συνέντευξη τύπου με αφορμή την παρουσίαση των εκδηλώσεων για την «Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο», την προσεχή Κυριακή που θα πραγματοποιηθούν στο τετράγωνο που περικλείεται από την οδό Εθνικής Αμύνης μέχρι και τη Βενιζέλου και από την Εγνατία μέχρι τη Λ. Νίκης.

Τέσσερις νέες λεωφορειολωρίδες

Επίσης, όπως ανακοινώθηκε από τον Δήμο Θεσσαλονίκης, με στόχο τη μείωση του χρόνου κίνησης των λεωφορείων και τη γενικότερη ανακούφιση του κυκλοφοριακού προβλήματος, ξεκινά άμεσα έργο κατασκευής τεσσάρων νέων ειδικών Λωρίδων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σε οδικούς άξονες και συγκεκριμένα επί των οδών Γ. Παπανδρέου, Αγγελάκη, Αλ. Παπαναστασίου και Λεωφόρο Στρατού.

Το έργο είναι προϋπολογισμού 346.723,47 ευρώ και προβλέπεται να ολοκληρωθεί εντός των επόμενων τεσσάρων μηνών. Σκοπός του είναι η υλοποίηση των νέων Ειδικών Λωρίδων Λεωφορείων (ΕΛΛ), με τις οποίες θα δοθεί προτεραιότητα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σε επιπλέον οδικούς άξονες στο Δήμο, για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης και αξιοπιστίας των Αστικών Συγκοινωνιών και τη μείωση κυκλοφορίας των Ι.Χ. στην πόλη.

Συνοπτικά, το έργο θα συμπεριλαμβάνει σε όλες τις ΕΛΛ, το διαχωρισμό των Ειδικών Λωρίδων Λεωφορείων από τη λοιπή κυκλοφορία με την κατάλληλη οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση και εργασίες ασφαλτόστρωσης στο μήκος και στο πλάτος τους, εργασίες για την κατασκευή εσοχών κάδων απορριμμάτων και ανακύκλωσης, εσοχή για ταξί κ.α.

Ειδικότερα, κατασκευές ΕΛΛ θα πραγματοποιηθούν:

-Στην οδό Γ. Παπανδρέου, στο τμήμα της από την οδό Κορομηλά και μέχρι 35μ πριν από τη διασταύρωση με την οδό Θ. Σοφούλη, στη δεξιά πλευρά κατά την κατεύθυνση κίνησης από τη Λεωφ. Μ. Αλεξάνδρου προς την οδό Θ. Σοφούλη.

-Στην οδό Αγγελάκη, από την πλατεία ΧΑΝΘ και έως 60μ πριν από την πλατεία Συντριβανίου, στη δεξιά πλευρά με κατεύθυνση από την πλατεία ΧΑΝΘ προς την πλατεία Συντριβανίου.

-Στην οδό Αλ. Παπαναστασίου, στο τμήμα της από τον κόμβο με την οδό Βαλαγιάννη και μέχρι τη συμβολή της με την ΕΛΛ της Λεωφόρου Στρατού, στη δεξιά πλευρά με κατεύθυνση προς το κέντρο της πόλης.

-Στη οδό Αλ. Παπαναστασίου, στο τμήμα της από τον κόμβο Κωνσταντινουπόλεως – Λεωφόρου Στρατού και μέχρι 27μ πριν από τη διασταύρωσή της με την οδό Βαλαγιάννη, στη δεξιά πλευρά με κατεύθυνση προς Χαριλάου.

-Στη Λεωφόρο Στρατού, στο τμήμα της από την οδό Ι. Χρυσοστόμου και μέχρι την οδό Κυβερνίδου, στη δεξιά πλευρά με κατεύθυνση προς το κέντρο της πόλης.

-Στη Λεωφόρο Στρατού, στο τμήμα της από την οδό Ν. Ζέρβα και μέχρι τη διασταύρωσή της με την οδό Μπιζανίου, στη δεξιά πλευρά με κατεύθυνση προς Χαριλάου.

Το έργο χρηματοδοτείται από το «ΕΣΠΑ» στο πλαίσιο του Eπιχειρησιακού Προγράμματος «Ενίσχυση Προσπελασιμότητας 2007-2013», στον άξονα προτεραιότητας ΙΒ «Κυκλοφοριακή και Περιβαλλοντική Διαχείριση Δικτύων Μεταφορών»/Θεματική Προτεραιότητα «Πρόληψη Κινδύνων», που συγχρηματοδοτείται από το Ταμείο Συνοχής.

Σχόλια