Τα Η&Μ Conscious στην Ελλάδα: ανακύκλωση ρούχων και κίνητρα στους πελάτες- Οι επικρίσεις και τα Oscar

0
174

Μια πρωτοβουλία που ακούει στο όνομα H&M Conscious εγκαινίασε πρόσφατα η σουηδική αλυσίδα ρουχισμού.

Στόχος της H&M, δεύτερης σε μέγεθος αλυσίδα ρουχισμού στον κόσμο, είναι να ευαισθητοποιήσει τους καταναλωτές για το περιβάλλον.

Στην πρωτοβουλία συμμετέχουν τα 80 καταστήματα της H&M στη Γερμανία, αλλά και τα 25 στην Ελλάδα. Οι καταναλωτές μπορούν να παραδίδουν στα καταστήματα ρούχα που δεν χρειάζονται πια. Ως «ανταμοιβή» παίρνουν ένα εκπτωτικό κουπόνι 15% για τις επόμενες αγορές τους.

Τα ρούχα που συλλέγονται είτε πωλούνται σε καταστήματα με μεταχειρισμένα είδη ρουχισμού είτε καταλήγουν στην ανακύκλωση.

Τα έσοδα πηγαίνουν σε κοινωφελή έργα ή ενισχύουν την έρευνα για την ανακύκλωση.

Πολλοί επικριτές του συστήματος της H&M υποστηρίζουν πως κίνητρο είναι η ενίσχυση των πωλήσεων και όχι η προστασία του περιβάλλοντος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η σειρά H&M Conscious έκανε αισθητή την παρουσία της και στην πρόσφατη τελετή των Oscars αφού η ηθοποιός Έλεν Χαντ εμφανίστηκε με “οικολογικό” βραδυνό φόρεμα στο κόκκινο χαλί.

econews

Σχόλια