ΔΕΗ: διακανονισμούς οφειλών κατά περίπτωση προτείνει ο Συνήγορος του Καταναλωτή

0
5

Να προχωρά σε εξειδικευμένους για κάθε καταναλωτή διακανονισμούς, ανάλογα με τις ανάγκες και τις δυνατότητές του, καλεί τη ΔΕΗ ο Συνήγορος του Καταναλωτή, σε περίπτωση αδυναμίας εξόφλησης των λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος.

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή υποστηρίζει ότι δεν πρέπει να κόβεται σε καμία περίπτωση το ρεύμα σε ευπαθείς ομάδες, αλλά πρέπει οι καταναλωτές αυτοί να εντάσσονται στο Κοινωνικό Οικονομικό Τιμολόγιο έως ότου εκδοθούν οι υπουργικές αποφάσεις που να καθορίζουν όρους και προϋποθέσεις για την διαμόρφωση των «ειδικών» μειωμένων τιμολογίων.

Επίσης, στους υπόλοιπους καταναλωτές που δεν μπορούν να εξοφλήσουν τις υποχρεώσεις τους θα πρέπει να γίνεται διακανονισμός πριν καταγγελθεί η σύμβαση και πριν ο καταναλωτής ενημερωθεί για την υπαγωγή του σε καθεστώς «Καθολικής Υπηρεσίας».

Όπως αναφέρει το energypress, στη σύστασή του ο Συνήγορος του Καταναλωτή, αναφέρει ότι η ΔΕΗ θα πρέπει να προχωρεί σε προτάσεις διακανονισμού των ληξιπρόθεσμων οφειλών με κριτήριο τη δυνατότητα καταβολής της συνήθους τετραμηνιαίας κατανάλωσης της παροχής και την εκάστοτε οικονομική κατάσταση του καταναλωτή συνεκτιμώντας και τον όρο της απολύτως αναγκαίας για τη διαβίωση κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος κατά τη διάρκεια του διακανονισμού.

Η παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή έχει τη μορφή επίσημης σύστασης προς τη ΔΕΗ, κατόπιν καταγγελιών, ενώ ζητά από το υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και την Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας να συμβάλλουν με ενέργειές τους στην προστασία των καταναλωτών ηλεκτρικού ρεύματος.

econews

Σχόλια