Πράσινος δακτύλιος: 11.034 σήματα τις τρείς πρώτες εβδομάδες

0
101

Περιβάλλον Ενέργεια Οικολογία:

Ιδιαίτερα επιτυχημένη διαδικασία χαρακτηρίζει σε ανακοίνωσή του το ΥΠΕΚΑ τη δωρεάν έκδοση του ειδικού σήματος εισόδου στον «Πράσινο Δακτύλιο», μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου ( www.ypeka.gr).

Σε δηλώσεις του ο Υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Ευάγγελος Λιβιεράτος, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την επιτυχία της διαδικασίας που, όπως επεσήμανε, επιβεβαιώνει τις δυνατότητες της Υπηρεσίας Πληροφορικής του ΥΠΕΚΑ, η οποία με δικά της μέσα σχεδίασε, ανέπτυξε, εφάρμοσε και διαχειρίζεται την πλατφόρμα έκδοσης του «Πράσινου» σήματος.

Στατιστικά στοιχεία κίνησης και εκδοθείσες κάρτες

Στις τρεις πρώτες εβδομάδες λειτουργίας η εφαρμογή λειτούργησε απρόσκοπτα, ενώ εκδόθηκαν συνολικά 11.034 σήματα και πραγματοποιήθηκαν πολλαπλάσιοι έλεγχοι οχημάτων.

Το μεγαλύτερο ποσοστό αφορά σε εταιρείες με μεγάλους στόλους οχημάτων, για τις οποίες, κατόπιν σχετικού αιτήματος, αναπτύχτηκε κατάλληλο λογισμικό για μαζική εισαγωγή στοιχείων και αυτοματοποιημένη έκδοση των σημάτων για τα οχήματα που πληρούν τις προϋποθέσεις που έχουν τεθεί.

Ήδη, με χρήση της νέας υπηρεσίας έχουν εκδοθεί μαζικά κάρτες για δύο εταιρίες.
Συγκεκριμένα:

– Για την εταιρεία “Hertz” ελέχθησαν 21.857 αυτοκίνητα και εκδόθηκαν 7.349 κάρτες.

– Για την εταιρεία “ALD Automotive” ελέχθησαν 3.660 αυτοκίνητα και εκδόθηκαν 954 κάρτες.

Επικοινωνία με πολίτες

Κατά τη διάρκεια του πρώτου εικοσαημέρου λειτουργίας της εφαρμογής, απαντήθηκαν περίπου 80 ηλεκτρονικά μηνύματα πολιτών, από τα οποία τα περισσότερα αφορούσαν σε παροχή διευκρινήσεων αναφορικά με την αδυναμία έκδοσης σήματος για βενζινοκίνητα οχήματα “Euro4” τα οποία δεν εμπίπτουν στις διατάξεις της ΚΥΑ 16229/3-5-2012, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις υπήρξε και τηλεφωνική επικοινωνία.

Μικρός αριθμός μηνυμάτων αφορούσε ζητήματα εγκυρότητας των δεδομένων του Μητρώου Οχημάτων, τα οποία αντιμετωπίστηκαν άμεσα σε επικοινωνία με το Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και οι πολίτες εξυπηρετήθηκαν εντός της ίδιας, ή της επόμενης ημέρας.

Είναι χαρακτηριστικό και πρέπει να επισημανθεί, ότι κανένα μήνυμα δεν αφορούσε δυσλειτουργία της διαδικτυακής εφαρμογής.

Συνοψίζοντας, από τα μέχρι σήμερα αποτελέσματα και από την επικοινωνία με το κοινό, διαπιστώθηκε ότι:

α) οι πολίτες εμφανίζονται ικανοποιημένοι από την ηλεκτρονική διαδικασία έκδοσης του σήματος. Κανείς, για παράδειγμα, δεν παραπονέθηκε επειδή αναγκάστηκε να τυπώσει με δικά του μέσα το σήμα. Επίσης, ελάχιστοι ζήτησαν επιπλέον βοήθεια στη χρήση της εφαρμογής.

β) Παράπονα εστιάζονται σε επί μέρους κριτήρια που θεσπίστηκαν και ειδικότερα στον αποκλεισμό των “Euro4” βενζινοκίνητων οχημάτων, που εκπέμπουν λιγότερο από 140γρ/χμ CO2.

ΥΠΕΚΑ

Σχόλια