Διακοπές ρεύματος: αποζημιώσεις για ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές – Η διαδικασία

0
76

Περιβάλλον Ενέργεια Οικολογία:

Τη διαδικασία των αποζημιώσεων για τις βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές εξαιτίας διακοπών ρεύματος οριστικοποίησε ο Διαχειριστής του Δικτύου Διανομής (ΔΕΔΔΗΕ), μετά από έγκριση της ΡΑΕ.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας euro2day.gr, η νέα διαδικασία τυπικά ισχύει από τη 2 Μαΐου, ωστόσο λόγω της εκκρεμότητας που υπήρχε ο ΔΕΔΔΗΕ θα εξετάζει αιτήματα που είχαν υποβληθεί μέσα στο 2011.

Όπως αποφασίστηκε, οι αποζημιώσεις των καταναλωτών για τις ηλεκτρικές συσκευές που υπέστησαν ζημιές λόγω βλάβης στο δίκτυο, θα περιορίζονται στην αξία αντικατάστασης ή στην επισκευή των συσκευών, ενώ για κάθε άλλη απαίτηση οι καταναλωτές θα πρέπει να προσφύγουν στη Δικαιοσύνη.

Ειδικότερα, όπως αναφέρει το δημοσίευμα, προκειμένου να καταβληθεί χρηματική αποζημίωση σε καταναλωτή, λόγω διακοπής στο καλώδιο ουδετέρου του εναέριου ή υπόγειου δικτύου χαμηλής τάσης, θα πρέπει να συντρέχουν ταυτοχρόνως οι παρακάτω προϋποθέσεις:

– Ο καταναλωτής να έχει ενημερώσει για τη βλάβη των συσκευών του την ίδια μέρα του συμβάντος, ή το αργότερο μέσα στις επόμενες τέσσερις εργάσιμες μέρες.

– Η διακοπή του ουδέτερου δεν προέκυψε λόγω ανωτέρας βίας.

– Ο καταναλωτής εφ΄όσον του ζητηθεί να παραδώσει τις συσκευές του για 2 μέρες στον ΔΕΔΔΗΕ, πριν τις επισκευάσει.

– Ο καταναλωτής να προσκομίσει παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου

– Ο καταναλωτής αποδέχεται με την υπογραφή υπεύθυνης δήλωσης το ποσό που θα του εγκρίνει ο ΔΕΔΔΗΕ.

– Ο ΔΕΔΔΗΕ είναι υποχρεωμένος να αποφασίζει σε 15 εργάσιμες για την αποζημίωση και η καταβολή της θα γίνεται σε ένα μήνα από την ημερομηνία αποδοχής της αίτησης.

Σχόλια