Φωτοβολταϊκά: οι καταναλωτές δεν κατανοούν την "εικόνα" του κλάδου

0
2

Περιβάλλον Ενέργεια Οικολογία:

Παρότι οι καταναλωτές δηλώνουν “αισιόδοξοι” στην έρευνα της Applied Materials για την ηλιακή ενέργεια, φαίνεται ότι δεν έχουν ορθή αντίληψη σχετικά με το κόστος, αλλά και τους ρυθμούς ¨”αποδοχής” και ενσωμάτωσης των φωτοβολταϊκών στο ενεργειακό μείγμα.

Στην έρευνα που διενήργησαν οι Ketchum Global Research & Analytics και Ipsos για λογαριασμό της Applied Materials έλαβαν μέρος 1000 καταναλωτές από την Κίνα, την Ινδία και τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Όσον αφορά στο κόστος της ηλεκτροπαραγωγής από φωτοβολταϊκά και την ισοτιμία δικτύου, το 55% μόνο των ερωτηθέντων γνωρίζει ότι αυτό θα επιτευχθεί ως το τέλος του 2012 για μια σειρά χωρών.

Όσον αφορά τη δημιουργία θέσεων εργασίας από τα φωτοβολταϊκά το 46% των ερωτηθέντων αναμένει ότι η ανάπτυξη του κλάδου θα φέρει περισσότερες “πράσινες” δουλειές, με το 25% να εκτιμά το αντίθετο.

Σύμφωνα με την Applied Materials το ήμισυ των νέων θέσεων εργασίας από την ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών δημιουργείται από τη στιγμή που το ηλιακό πάνελ φεύγει από το εργοστάσιο και αφορά σε κατασκευαστές, εγκαταστάτες, πωλητές, σχεδιαστές, μηχανικούς, ηλεκτρολόγους κλπ.

Τέλος, οι καταναλωτές επιθυμούν την υιοθέτηση ταχύτερων ρυθμών ενσωμάτωσης της ηλιακής ενέργειας στο ενεργειακό μείγμα, αλλά δεν γνωρίζουν ότι ο ηγέτης στις νέες εγκαταστάσεις φωτοβολταϊκών είναι η Γερμανία.

econews

Σχόλια