Πίστα Formula 1 στην Ελλάδα: το σχέδιο, οι εξελίξεις και τα εμπόδια

2
272

Περιβάλλον Ενέργεια Οικολογία:

Τη δημιουργία πίστας αγώνων Formula1 στη Δραπετσώνα και τη διοργάνωση αγώνων στη χώρα μας επιδιώκει το τελευταίο διάστημα η δημοτική αρχή Κερατσινίου-Δραπετσώνας μαζί με την εταιρεία Dielpis Formula1.

Σε αυτό το πλαίσιο, το Σάββατο 26 Μαίου 2012, υπήρξε συνάντηση μεταξύ του κ. Bernie Ecclestone και του μελετητή της πρότασης Dielpis Formula 1.

Όπως ενημερώνει η Dielpis “η συνάντηση διήρκεσε 30 λεπτά, κατά την οποία έγινε ενημέρωση για την πρόταση, τον τρόπο που προβλέπεται να υλοποιηθεί αυτή, καθώς και γενική ενημέρωση για την πολιτική κατάσταση που υπάρχει στην Ελλάδα, καθότι αυτή είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την εξέλιξη της υποψηφιότητας.

Ο κ. Bernie Ecclestone ήταν ενήμερος για το σχεδιασμό και δήλωσε οτι υιοθετεί την πρόταση για αγώνες F1 στην περιοχή της Δραπετσώνας, επιδιώκοντας την υλοποίηση του project.

Για το σκοπό αυτό συμφωνήθηκε να γίνει επίσκεψη του ιδίου στην περιοχή που προβλέπεται να δημιουργηθεί η πίστα, κατά το μήνα Ιούλιο, καθώς και να εξεταστούν όλες οι λεπτομέρειες που αφορούν την υλοποίηση της πρότασης.
Η συνάντηση διεξήχθη σε πολύ καλό κλίμα.

Όπως υποστηρίζει η Dielpis Formula 1, η πρόταση βρίσκεται ένα βήμα πριν την υλοποίηση της. Για αυτό το λόγο, σύμφωνα με τον Αρχιτέκτονα Dielpis Formula 1 κ. Αθανάσιο Παπαθεοδώρου, «ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ η στήριξη από όλους, από όποια θέση κι αν βρίσκονται, για αυτό το ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ γεγονός».

—Βολές κατά Ανωμερίτη

Ωστόσο, σύμφωνα με νέα ανακοίνωση, το έργο δεν δρομολογείται εξαιτίας εμποδίων που προβάλλει ο διοικητής του ΟΛΠ, Γιώργος Ανωμερίτης.

Όπως ενημερώνει η Dielpis Formula1 “o Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος του Ο.Λ.Π., κος Γιώργος Ανωμερίτης ζήτησε (προ μηνών) από τον Δήμαρχο Κερατσινίου-Δραπετσώνας να του παρουσιαστεί η πρόταση Dielpis Formula1, πράγμα το οποίο και έγινε στις 24 Ιανουαρίου 2012 και ώρα 14:30, στο Δημαρχιακό Μέγαρο Κερατσινίου.

Στην παρουσίαση που έγινε ήταν παρόντες ο Δήμαρχος κος ΛουκάςΤζανής, ο πρόεδρος του Ο.Λ.Π κος Γιώργος Ανωμερίτης, ο πρώην Αντιπεριφεριάρχης, Δημοτικοί Σύμβουλοι, ο Γενικός Δ/ντής του Ο.Λ.Π κος Παναγιώτης Πετρουλής, ο Τεχνικός Δ/ντης του Ο.Λ.Π κος Ιωάννης Θεοχάρης και εκπρόσωποι της Dielpis Formula1.

Μετά την συνάντηση, ο κος Γ. Ανωμερίτης εξέδωσε Δελτίου Τύπο όπου αναφερόταν ότι η πρόταση της Dielpis Formula1 είναι η καλύτερη που έχει παρουσιαστεί τα τελευταία 15 χρόνια που παρακολουθεί τα δρώμενα στο Λιμάνι, διαφέρει από όλες τις άλλες και χαρακτηρίζεται αναπτυξιακή.

Επίσης δήλωσε πως θα αναλάβει πρωτοβουλία για την διεκπεραίωση των απαιτούμενων διαδικασιών μεταξύ των συνιδιοκτητών του χώρου που έχει γίνει η μελέτη.

Κατόπιν, στις 9 Φεβρουαρίου 2012, πραγματοποιήθηκε νέα συνάντηση, μεταξύ κ. Ανωμερίτη, του κ. Πετρουλή και του κ. Παπαθεοδώρου. Ο κύριος Ανωμερίτης δήλωσε πως πρέπει να προσαρμοστεί η μελέτη της Dielpis Formula1 σε αυτές του Ο.Λ.Π.

Υπήρξε η δέσμευση εντός μιας εβδομάδας να παρουσιαστεί, από πλευράς DielpisFormula1, αντιπρόταση που θα επέτρεπε τη συνύπαρξη των δύο μελετών, η οποία θα αποδείκνυε την συμβατότητα αυτών, γεγονός το οποίο συνέβη στις 16 Φεβρουαρίου 2012.

Στις 23 Φεβρουαρίου 2012, επαναλήφθηκε συνάντηση στα γραφεία του Ο.Λ.Π. μεταξύ Δημάρχου κο Λουκά Τζανή, του Προέδρου του Ο.Λ.Π. κου Γιώργου Ανωμερίτη, της Αντιδημάρχου κας Βάνας Δατσέρη, του Γενικού Διευθυντή του Ο.Λ.Π. κου Παναγιώτη Πετρουλή, του Δ/ντη Έργων του Ο.Λ.Π. κου Ιωάννη Θεοχάρη και του Αθανασίου Παπαθεοδώρου project manager της Dielpis Formula1.

Ο κ. Γ. Ανωμερίτης επανέλαβε προς τον Δήμαρχο την υπόσχεσή του για παραχώρηση στον Δήμο της έκτασης που ανήκει στον Ο.Λ.Π. και αφορά το παραλιακό μέτωπο στην περιοχή των Λιπασμάτων, συνολικού εμβαδού 93.750τμ και την υποστήριξη του στην πρόταση για διοργάνωση Αγώνων F1 στο Λιμάνι.

Από πλευράς Dielpis Formula1 παρουσιάστηκε ο εναλλακτικός σχεδιασμός που απεδείκνυε την εφικτότητα της προσαρμογής των προτάσεων του Ο.Λ.Π. για κατασκευή προβλήτας για κρουαζιερόπλοια στην πρόταση του ευρύτερου αναπτυξιακού σχεδιασμού για διοργάνωση Αγώνων F1.

Από τότε έως σήμερα δεν έχει γίνει καμία συνάντηση με τον Ο.Λ.Π. χωρίς μέχρι στιγμής να έχει πραγματοποιήσει, ο κος Γιώργος Ανωμερίτης, την ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ, ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΤΟΥ προς τον Δήμαρχο για παραχώρηση του παραλιακού μετώπου.

Η απάντηση, σε αυτή την ανεκπλήρωτη υπόσχεση, από πλευράς Δήμου, ήταν η κατάληψη του χώρου με δυναμικό τρόπο από τους πολίτες, την Κυριακή 29 Απριλίου 2012, δημιουργώντας πρόσβαση για πρώτη φορά στην θάλασσα, αφού ο χώρος είχε από το 1909, που πρώτο-λειτούργησε η βιομηχανία των Λιπασμάτων, αποκλειστεί σε οποιονδήποτε.

Ο κος Γιώργος Ανωμερίτης, έχει επιδοθεί σε έναν αγώνα, για δημιουργία έργων στον χώρο που προβλέπεται τμήμα της πίστας, ο οποίος ομολογεί την απεγνωσμένη προσπάθειά του, πριν αποχωρήσει -εντός λίγων ημερών- από τη θέση του κυρίως λόγω αλλαγής της πολιτικής ηγεσίας που τον είχε διορίσει, να εξασφαλίσει αυτά που έχει δεσμευτεί να υλοποιήσει απέναντι σε οποιαδήποτε συμφέροντα (ότι και αν είναι αυτό, μελέτη ή εργολαβία), ώστε να καταστρέψει την δυνατότητα της Ελλάδας και της περιοχής να υλοποιήσει ένα διεθνές γεγονός Παγκόσμιας Προβολής, που θα μπορούσε σε μεγάλο βαθμό να βγάλει τη χώρα μας ξανά στο διεθνές σκηνικό, με θετικό πρόσημο, παρέχοντας μια ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.

Απόδειξη των απεγνωσμένων προσπαθειών του, πριν την αλλαγή του την οποία βλέπει ότι σε λίγο έρχεται, είναι η μετατόπιση της ορισθείσας ημερομηνίας της Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης Μετόχων από 29 Ιουνίου για τις 22 Ιουνίου 2012.

Ο ρόλος των πολιτικών προσώπων -από οποιαδήποτε θέση κι αν κατέχουν- θα έπρεπε να είναι τέτοιος που να προωθεί σκέψεις, έργα και ευκαιρίες που ωφελούν τους πολίτες και τη χώρα, να λένε την αλήθεια και να εργάζονται για το καλό του τόπου και ΟΧΙ να διενεργούν με βάση τα προσωπικά τους συμφέροντα.

Η ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΑ προσπάθεια που γίνεται με στόχο να υλοποιήσει η περιοχή του Λιμανιού, οι κάτοικοι, οι γύρω Δήμοι και η χώρα, αυτό το κορυφαίο Παγκόσμιο Γεγονός, φυσικά συνεχίζεται με συμμάχους, αυτούς που το στήριξαν από τη γέννηση του έως σήμερα αλλά και τους πολίτες, οι οποίοι και μετά τις τελευταίες εξελίξεις δηλώνουν αποφασιστικά το ΠΑΡΩΝ».

—Τι προβλέπει η μελέτη για Πίστα Φόρμουλα 1 στη Δραπετσώνα

Η μελέτη εκτός της κύριας πίστας που θα “στήνεται” μία φορά κάθε χρόνο, παρουσιάζει ένα ευρύτερο αναπτυξιακό σχεδιασμό που αφορά στην ανάπλαση έκτασης 700.000τμ με δημιουργία Λιμένα σκαφών αναψυχής, υδροδιαδρόμου, Μουσείου Μυθολογίας, ξενοδοχείων, χώρων γραφείων, εμπορικές, πολιτιστικές και αθλητικές χρήσεις, χώρου πρασίνου έκτασης 200.000τμ, μικρή πίστα 1.720μ. – η οποία θα λειτουργεί όλο τον χρόνο- τις κύριες εγκαταστάσεις της πίστας, που είναι ένα κτήριο Pit Stop και κεντρικές κερκίδες χωρητικότητας 30.000 θεατών, καθώς και πολλών άλλων.

Αναλυτικότερα προβλέπεται:

Σύμφωνα με την πρόταση η πίστα θα έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

  • Όνομα: Θεμιστόκλεια πίστα
  • Μήκος πίστας F1: 5.200 μ.
  • Δευτερεύουσα πίστα: 1.730 μ.
  • Γύροι: 59
  • Φορά: Αριστερόστροφη
  • Στροφές: 23
  • Αριστερές στροφές: 13
  • Δεξιές στροφές: 10
  • Κεντρικές κερκίδες: 35.000
  • Λοιπές σταθερές κερκίδες: 15.000
  • Λυόμενες κερκίδες: 61.300
  • Πλωτές κερκίδες: 5.500
  • Ελεύθερες θέσεις- πρανή: 11.500
  • Θέσεις VIP: 2.000

2 Σχόλια

  1. Δείτε πως ένας αποτυχημένος τραπεζίτης της φάρας των καραλαμόγιων και αργότερα ένας αποτυχημένος διοικητής του ΟΛΠ που έκανε ότι μπορούσε για να αποτύχει η συνεργασία με τους Κινέζους, τώρα καταστρέφει ακόμα μια ευκαιρία επενδύσεων χάριν των κομματικών του δεσμεύσεων… Σε κάθε περίπτωση εμφανιζόταν και εμφανίζεται ως κορυφαίος υποστηρικτής των επενδύσεων για να κερδίζει χρόνο και να εξαπατά τους υποτιθέμενους συνεργάτες του.

  2. TO ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΠΙΣΤΑ.ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ Η ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΝΕ ΧΑΜΕΝΑ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ Π.Χ. ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑΝ ΤΟ GP.ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΛΟΓΩ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΑΜΕ ΜΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΠΙΣΤΑ Π.Χ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΤΣΑ Η ΟΠΟΙΑ ΝΑ ΕΦΕΡΝΕ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΓΙΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΓΙΑ 2-3 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΓΩΝΕΣ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ.

Comments are closed.