REVMAena: εκτός αγοράς λόγω χρεών – Τι γίνεται με τους καταναλωτές

0
900

Περιβάλλον Ενέργεια Οικολογία:

Εκτός μητρώου προμηθευτών ηλεκτρικής ενέργειας έθεσε την εταιρεία RevmaEna ο Λειτουργός της Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΛΑΓΗΕ), λόγω χρεών που έφταναν το ένα εκατ. ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι πριν δυο ημέρες ο ΛΑΓΗΕ προέβη στην ίδια ενέργεια για την Ελληνική Εναλλακτική Ενεργειακή Α.Ε, ενώ τον Ιανουάριο είχαν διαγραφεί οι εταιρείες Energa και Ηellas Power, γεγονός που καθιστά πλέον τη ΔΕΗ μονοπώλιο στην εμπορία ηλεκτρικής ενέργειας.

Η εταιρεία RevmaEna είχε περισσότερους από 53.000 καταναλωτές, επιχειρήσεις και νοικοκυριά στο πελατολόγιό της, οι οποίοι από τις 31 Μαΐου επιστρέφουν, σύμφωνα με τη νομοθεσία, στη ΔΕΗ.

Στη ΔΕΗ οι πελάτες των δύο εταιρειών

Τους πελάτες των ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Ε. και REVMAENA θα αναλάβει να τροφοδοτεί με ρεύμα από 30 και 31/5/2012 αντίστοιχα η ΔΕΗ, μετά τη διαγραφή τους από το ΛΑΓΗΕ.

Ειδικότερα, σε συνέχεια σχετικών ανακοινώσεων του Λειτουργού Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας Α.Ε. (ΛΑΓΗΕ), με τις οποίες γνωστοποιήθηκε η διαγραφή δύο συγκεκριμένων εταιρειών προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας από το Μητρώο Συμμετεχόντων της Αγοράς, η ΔΕΗ ενημερώνει τους πελάτες των δύο αυτών εταιρειών για τα ακόλουθα:

Η ΔΕΗ, σύμφωνα με το Ν. 4001/2011 άρθρο 57, ανέλαβε ως Προμηθευτής Τελευταίου Καταφυγίου την παροχή ρεύματος στους καταναλωτές των δύο εταιρειών από:

– την Τετάρτη 30/5/2012 και ώρα 00: 00 για τους πελάτες της εταιρείας ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Ε. και από

– την Πέμπτη 31/5/2012 και ώρα 00: 00 για τους πελάτες της εταιρείας REVMAENA Μ.Ε.Π.Ε.

-Οι καταναλωτές των δύο ανωτέρω εταιρειών θα συνεχίσουν να ηλεκτροδοτούνται αδιαλείπτως και δεν κινδυνεύουν με διακοπή της ηλεκτροδότησής τους.

Επίσης, δεν χρειάζεται να προβούν άμεσα σε οποιαδήποτε ενέργεια.

-Σύμφωνα με τις προβλέψεις του Ν. 4001/2011, παρέχεται χρονικό διάστημα μέχρι τρεις (3) μήνες, προκειμένου οι καταναλωτές αυτοί να επιλέξουν τον Προμηθευτή της αρεσκείας τους, συμπεριλαμβανομένης και της ΔΕΗ, και να προβούν σε σύναψη σχετικής σύμβασης.

-Για το παραπάνω διάστημα, οι υπόψη καταναλωτές τιμολογούνται, όπως ορίζει ο Νόμος, με βάση τα αντίστοιχα δημοσιευμένα τιμολόγια της ΔΕΗ.

Η ΔΕΗ, αντιλαμβανόμενη την εύλογη ανησυχία των πιο πάνω καταναλωτών, για διευκόλυνσή τους και πληρέστερη ενημέρωση, έχει ήδη θέσει σε λειτουργία την ειδική τηλεφωνική γραμμή: 214-214-2000 (ώρες λειτουργίας Δευτέρα – Κυριακή, 08:00 – 20:00).

econews

Σχόλια