Energa-Hellas Power: ενημέρωση από ΔΕΗ για τη διαχείριση των πελατών ζητά η ΡΑΕ

2
9

Περιβάλλον Ενέργεια Οικολογία:

Ενημέρωση για τη διαδικασία διαχείρισης των πρώην πελατών της Energa και της Hellas Power, ζητά η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) από τη ΔΕΗ, εν όψει της λήξης της προθεσμίας (στα τέλη Απριλίου) για τους συγκεκριμένους καταναλωτές να δηλώσουν αν θα παραμείνουν στη ΔΕΗ ή θα μεταφερθούν σε άλλον εναλλακτικό προμηθευτή.

Στην επιστολή της η ΡΑΕ επισημαίνει ότι «σύμφωνα με το άρθρο 57 του νόμου 4001/2011, η προμήθεια υπό καθεστώς Τελευταίου Καταφυγίου διενεργείται για μέγιστη περίοδο τριών μηνών, κατά τη διάρκεια των οποίων οι πελάτες αυτοί έχουν τη δυνατότητα να προχωρήσουν σε υπογραφή σύμβασης με προμηθευτή της επιλογής τους».

Παράλληλα η ΡΑΕ ζητά ενημέρωση για:

– Τον αρχικό αριθμό των πελατών αυτών ανά κατηγορία (π.χ. μέση ή χαμηλή τάση, εμπορικός/ βιομηχανικός/ οικιακός, κλπ), τους οποίους προμήθευσε με ηλεκτρική ενέργεια η ΔΕΗ, ως Προμηθευτής Τελευταίου Καταφυγίου.

– Τον αριθμό εκείνων που έχουν επιλέξει νέο προμηθευτή (ΔΕΗ ή άλλον) και έχουν μεταφερθεί σε αυτόν

–  Τον αριθμό εκείνων που έχουν επιλέξει νέο προμηθευτή (ΔΕΗ ή άλλον) και  εκκρεμεί η μεταφορά τους.

– Τυχόν προβλήματα στη μεταφορά των πελατών.

2 Σχόλια

  1. πληρωσα τον τελευταιο λογαριασμο και βγηκε αλλο ονομα , τους τηλεφωνησα και ειπαν οτι ειναι θυγατρικη τους και οτι δεν υπαρχει προβλημα , τι να κανω, ξερει κανεισ κατι

  2. Πήγα σήμερα στην εφορία να καταβάλλω τη 2η δόση και αυτοί μου γυρεύουν και καλά επιστολή από την Hellas power ότι έχω καταβάλει την 1η δόση, ενώ εγώ πήγα εκεί με λογαριασμούς και καταθετήρια στα χέρια. Εν τω μεταξύ δεν βρίσκω ένα τηλέφωνο που να απαντά κανείς από την hellas power…Ξέρει κανείς τι πρέπει να κάνουμε?? Εχω πελαγώσει!!

Comments are closed.