Μέσα Μεταφοράς: τηλεματική, δρομολόγια, Siemens και επεκτάσεις γραμμών

0
24

Περιβάλλον Ενέργεια Οικολογία:

Σύντομα θα τεθούν σε λειτουργία οι πίνακες πληροφόρησης επιβατών που έχουν εγκατασταθεί στις αποβάθρες όλων των σταθμών του ΗΣΑΠ.

Αφού ολοκληρωθεί η δοκιμαστική λειτουργία και γίνουν οι απαραίτητες βελτιώσεις στο σύστημα, οι πίνακες θα ενημερώνουν τους επιβάτες για το χρόνο άφιξης των επόμενων συρμών όπως και τον προορισμό τους, όπως συμβαίνει στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό.

Σε δοκιμαστική λειτουργία αυτόν το καιρό βρίσκεται επίσης και το σύστημα αυτόματης επίβλεψης συρμών (ATS – Automatic Train Supervision), μέσω του οποίου θα προσδιοριστούν οι νέοι χρόνοι διέλευσης των συρμών.

—Siemens
Εντωμεταξύ, σήμερα Πέμπτη 15 Μαρτίου υπογράφεται η σύμβαση μεταξύ SIEMENS και Αττικό Μετρό για το σύστημα σηματοδότησης των έτοιμων επεκτάσεων του Μετρό.

Με την υπογραφή της σύμβασης θα αρχίσουν αμέσως οι εργασίες για την εγκατάσταση του συστήματος με στόχο οι επεκτάσεις του Μετρό να αρχίσουν να παραδίδονται στο κοινό σταδιακά σε περίπου 12 μήνες, από το πρώτο τρίμηνο του 2013.
Πρόκειται για τις εξής επεκτάσεις:

*Προς Ελληνικό: Η επέκταση της γραμμής 2 προς το Ελληνικό περιλαμβάνει 5,5 χλμ υπόγειας γραμμής και 4 νέους Σταθμούς (Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό).

*Προς Περιστέρι: Η επέκταση της γραμμής 2 προς το Περιστέρι περιλαμβάνει 1,5 χλμ. γραμμής και δύο νέους σταθμούς (Περιστέρι, Ανθούπολη).

*Προς Χαϊδάρι: Η επέκταση της γραμμής 3 προς το Χαϊδάρι περιλαμβάνει 1.5 χλμ. γραμμής με ένα νέο σταθμό (Αγία Μαρίνα).

Οι επεκτάσεις του Μετρό θα παραδοθούν με αρκετά χρόνια καθυστέρηση αφού σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό οι επεκτάσεις προς Περιστέρι και Χαϊδάρι θα λειτουργούσαν στο τέλος του 2008.

Οι σταθμοί αναμένεται να εξυπηρετήσουν καθημερινά πάνω από 160.000 επιβάτες με τα ετήσια έσοδα για την Αττικό Μετρό να ανέρχονται σε 65 εκατ. Ευρώ.

—Προαστιακός στο Λαύριο
Στο Λαύριο θα φτάσει ο Προαστιακός όπως ανακοίνωσε ο ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μάκης Βορίδης.

Στόχος του υπουργείου είναι το έργο να ενταχθεί στο πρόγραμμα χρηματοδότησης Διευρωπαϊκά Δίκτυα, ενώ εντός των προσεχών 6 μηνών εκτιμάται ότι μπορεί να έχουν ολοκληρωθεί οι προμελέτες.

Η επέκταση προς Λαύριο αναμένεται να εξυπηρετήσει 300.000 επιβάτες, ενώ ο κ. Βορίδης αποκάλεσε τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο κατεξοχήν περιβαλλοντικό μέσο μεταφοράς.

—Επέκταση ωραρίου ΗΣΑΠ τα Σαββατοκύριακα

Σημειώνεται, τέλος, πως η διοίκηση του ΗΣΑΠ αποφάσισε την οριστική κατάργηση της δίωρης επέκτασης του ωραρίου λειτουργίας κάθε Παρασκευή και Σάββατο βράδυ στη γραμμή των ΗΣΑΠ, η οποία ίσχυε από το Φεβρουάριο του 2008 μέχρι τον Ιούνιο του 2010 όταν και διεκόπη λόγω της εκτέλεσης εργασιών ανακαίνισης.

Αιτία το γεγονός ότι τα τα λειτουργικά έξοδα ήταν κατά πολύ μεγαλύτερα από τα έσοδα στο εν λόγω διάστημα.

econews, athens transport

Σχόλια