Η Hellas Power διαδέχεται την Aegean – Τι "πακέτα" ηλεκτρισμού προσφέρει

1
570

Περιβάλλον Ενέργεια Οικολογία:

Η ελληνική ιδιωτική εταιρία προμήθειας και εμπορίας ηλεκτρικού ρεύματος Aegean Power, γυρνάει σελίδα αλλάζοντας το όνομα της σε Hellas Power, ενισχύοντας έτσι την αναπτυξιακή της πορεία και εγκαινιάζοντας μια νέα δυναμική περίοδο.

Με νέα πλέον εταιρική ταυτότητα, η Hellas Power έχει στρατηγικό στόχο να αποτελέσει ηγέτιδα δύναμη στον ενεργειακό κλάδο για την Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, συνεχίζοντας να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της Hellas Power έχει ως εξής:

«ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ HELLAS POWER
Το «Hellas» στη νέα ονομασία της εταιρίας συμβολίζει ότι η εταιρία έχει μεγαλώσει και «αγκαλιάζει» πλέον όλη τη χώρα, εισάγοντας μια νέα εποχή για τον Έλληνα καταναλωτή. Με το σλόγκαν «Η δική μας ενέργεια», η Hellas Power προβάλει την πελατοκεντρική της πολιτική απευθυνόμενη σε όλους τους Έλληνες. Το νέο σύμβολο της Hellas Power αφηγείται οπτικά μια διαχρονική ιστορία Ελληνικότητας και δημιουργίας. Η έμπνευση έρχεται από το ελληνικό φώς και την απλότητα των αρχαίων κυκλαδικών ειδωλίων. Είναι ένα λαμπρό και φωτεινό σύμβολο της αέναης ροής θετικής ενέργειας. Αποπνέει ενέργεια. Κίνηση και δυναμισμό. Καθαρότητα και διαφάνεια.

ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΑ «ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΠΑΚΕΤΑ» ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Η Hellas Power προσφέρει στα νοικοκυριά «πακέτα kWh», τα «Energy Home Packs» για τετράμηνη κατανάλωση, προς μία συγκεκριμένη σταθερή μηνιαία χρέωση με εξοικονόμηση έως και 16%. Παράλληλα, η Hellas Power διαθέτει το «Energy Home Basic», με χαμηλό μηνιαίο πάγιο και σταθερή χρέωση ανά kWh, για εκείνους που χρησιμοποιούν το σπίτι τους λίγους μήνες το χρόνο (π.χ. εξοχικό). Αντίστοιχα, οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να επωφελούνται μέσω των ενεργειακών πακέτων «Business Energy Value» με έκπτωση που φτάνει έως και το 18,5%.

Από το 2008 έως σήμερα η εταιρία έχει διασφαλίσει σε περισσότερες από 120.000 επιχειρήσεις και νοικοκυριά, οικονομία, ποιότητα και έλεγχο στο ηλεκτρικό τους ρεύμα, ενώ παράλληλα έχει εξοικονομήσει σε αυτές 24,000,000€ σε σχέση με τα ρυθμιζόμενα τιμολόγια (περίοδος 2010 – 2011). Στο πλαίσιο αυτό, η Hellas Power εξακολουθεί να συμβάλει στην προώθηση του ελληνικού επιχειρείν και στη μείωση των πάγιων εξόδων των νοικοκυριών. Στόχος της Hellas Power είναι η απόκτηση 200.000 πελατών έως το τέλος του έτους.

ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Στο τέλος του 2012, πρόκειται να τεθεί σε λειτουργία το εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας της Hellas Power, συνδυασμένου κύκλου, συνολικής ισχύος 119 MWe στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας.
Παράλληλα, λειτουργούν ήδη 30 φωτοβολταϊκά πάρκα στο Νομό Κοζάνης, με συνολική εγκατεστημένη ισχύ 1,2 MW. Στο προσεχές μέλλον η συνολική εγκατεστημένη ισχύς θα ανέλθει στα 12 MW, βάσει των αδειών που έχει η εταιρεία για φωτοβολταϊκά πάρκα.

ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ & ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Η Hellas Power παρέχει ποιοτικές και ολοκληρωμένες υπηρεσίες μέσα από το πανελλαδικό δίκτυο συνεργατών που διαθέτει καθώς και από το κατάστημα της που βρίσκεται στην καρδιά της Αθήνας, στην πλατεία Κολωνακίου, Κουμπάρη 5.
Επιπλέον, η Hellas Power έχει συνάψει στρατηγική συνεργασία με το δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Το ειδικευμένο προσωπικό καθημερινά ενημερώνει τους υποψήφιους πελάτες ενώ πραγματοποιεί συναλλαγές όπως πχ πληρωμές ή ενημερώσεις των πελατών της εταιρίας.

Εκτός του καταστήματος Hellas Power και του δικτύου καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ, οι πελάτες απολαμβάνουν ολοκληρωμένη και σύγχρονη εξυπηρέτηση, μέσω του τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών καλώντας στο 18211, αλλά και μέσω της ιστοσελίδας www.hellaspower.gr

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hellas Power, κ. Βασίλης Μηλιώνης δήλωσε σχετικά: «Από το 2008 έως σήμερα η εταιρία έχει κάνει πολλά βήματα προόδου και στην κατεύθυνση αυτή η νέα εταιρική ταυτότητα αποτελεί ένα ακόμη σταθμό που σηματοδοτεί μια καινούργια εποχή δημιουργίας και ανάπτυξης για μας.

Επιπλέον, με τη νέα ονομασία επισφραγίζουμε συμβολικά την στρατηγική μας επιλογή να προσεγγίσουμε ολόκληρη την Ελλάδα. Με αυτό το δεδομένο η Hellas Power συνεχίζει να υλοποιεί με συνέπεια τα στρατηγικά της σχέδια και με την τεχνογνωσία της ενδυναμώνει το δυναμικό της ρόλο στην αγορά της ηλεκτρικής ενέργειας. Σε μια δύσκολη περίοδο για την οικονομία μας είμαστε δίπλα στους Έλληνες, συμβάλλοντας στην εξοικονόμηση ενέργειας προς όφελος του καταναλωτή και του επιχειρηματία».

econews

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Κοροϊδία ή ανικανότητα;

    Κύριοι,

    Με έκπληξη σήμερα (Παρασκευή 21.11.2011) για ΤΡΙΤΗ συνεχή φορά παρέμεινα «εγκλωβισμένος» στο σημείο της ορισμένης συνάντησής μας, προκειμένου να δεχθώ την επίσκεψη του εξουσιοδοτημένου προσώπου σας, για την παράδοση των δικαιολογητικών ώστε να γίνω πελάτης στην εταιρεία σας.

    Ατυχώς, για Τρίτη ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ φορά δεσμεύτηκα δίχως ουσία και αποτέλεσμα αφού ο άνθρωπός σας δεν ήρθε.

    Απορώ !

    Είστε τόσο αδιάφοροι;

    Είστε τόσο αγενείς;

    Είστε τόσο επιπόλαιοι;

    ή μήπως είστε απλώς τόσο αδαείς ώστε να νομίζετε ότι η (κακο)μεταχείριση που επιφυλάσσετε σε όσους επιθυμείτε να κάνετε πελάτες σας δεν θα διαδοθεί στην αγορά και δεν θα σας ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ πριν ακόμη καλά καλά «ξεκινήσετε»;

    Γιατί δεν μπορεί, κάτι πρέπει να είστε τέλος πάντων διαφορετικά η παραπάνω συμπεριφορά δεν μπορεί να ερμηνευτεί.

    Σε κάθε περίπτωση σας ενημερώνω ότι έχω πάψει να ενδιαφέρομαι για τις υπηρεσίες σας και θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να σταματήσουν να ενδιαφέρονται και όλοι όσοι δεν έχουν ακόμη γνωρίσει αυτή την πλευρά σας.

    Με αγανάκτηση,

    Φωκίων Ορφανός
    Ένας ΠΡΩΗΝ πιθανός πελάτης σας.

    ΥΓ.

    Αποκορύφωμα στην φαιδρή σύντομη μεταξύ μας σχέση έβαλε το τηλεφώνημα που δέχθηκα καθώς δακτυλογραφούσα αυτές τις γραμμές. Η κυρία από το τηλεφωνικό σας κέντρο με «ενημέρωσε» (μία ώρα ΜΕΤΑ την λήξη του δίωρου αναμονής) ότι ο κύριος που θα με επισκεπτόταν έπαθε ατύχημα κατά την διαδρομή του και δεν μπόρεσε να έρθει. Το θλιβερό είναι ότι αυτήν την ίδια δικαιολογία είχα ακούσει και τρείς μέρες νωρίτερα κατά την ακύρωση του δεύτερου. Εδώ είναι που δεν ξέρει κανείς να γελάσει ή να κλάψει … (μαζί σας, φυσικά!).

Comments are closed.