Γενετικά μεταλλαγμένος σκύλος φωσφορίζει! (video)

Περιβάλλον Ενέργεια Οικολογία:

Η Tegon, ένα γενετικά μεταλλαγμένο θηλυκό κουτάβι ράτσας μπιγκλ φωσφορίζει στο υπεριώδες φως, σύμφωμα με μελέτη που δημοσιεύεται στο επιστημονικό περιοδικό Genesis.

Η Tegon εκπέμπει ένα πράσινο φως και μαζί με τον Ruppy που εκπέμπει κόκκινο φως και το γάτο Mr.Green Genes (Κύριος Πράσινα Γονίδια) είναι τρία γενετικά μεταλλαγμένα κατοικίδια που φωσφορίζουν.

Ο ByeongChun Lee, εκ των συντακτών της μελέτης, δήλωσε στο Discovery News πως “φωσφορίζει όλο το σώμα του σκύλου, αλλά αυτό δεν είναι ορατό στο γυμνό μάτι παρά μόνο υπό υπεριώδες φως και με χρήση ειδικών γυαλιών”.

Ο Lee δήλωσε πως τα γονίδια που προκαλούν το φωσφορισμό του σκύλου μπορούν να αντικατασταθούν από άλλα που προκαλούν σοβαρές ασθένειες όπως το Πάρκινσον και το Αλτσχάιμερ.

Οι επιστημονικές ομάδες “δημιουργούν” γενετικά μεταλλαγμένα κατοικίδια προκειμένου τεστάρουν την αποτελεσματικότητα, την τοξικότητα και τη δοσολογία νέων φαρμάκων προτού τα χορηγήσουν σε ανθρώπους και διατείνονται ότι δεν τίθεται σε κίνδυνο η υγεία τους.

Από την άλλη πλευρά, φιλοζωικές οργανώσεις, όπως η Αμερικανική Εταιρεία κατά της Ζωοτομίας, αντιτίθενται στη διεξαγωγή πειραμάτων σε ζώα για ιατρικές οργανώσεις.

1 ΣΧΟΛΙΟ

1. O άνθρωπος έχει επεμβεί τόσο στην εξέλιξη του σκύλου ώστε τον έχει διαμορφώσει ανάλογα με τις δικές του ανάγκες.
    Τα σημερινά υβρίδια δεν έχουν καμμία σχέση με τις ράτσες που υπήρχαν στα αρχαία χρόνια.
    Εκατονταετίες επιλεκτικής αναπαραγωγής και διασταυρώσεων απο τους εκτροφείς έχουν δημιουργήσει ράτσες για κάθε χρήση.
    Ο οποιοσδήποτε μπορεί να το καταλάβει βλέποντας τα σημερινά κατοικίδια.

Μικρόσωμα για να μπορούν να συμβιώσουν σε μικρά διαμερίσματα, χαριτωμένα για να αρέσουν στα παιδιά,
    μαλιαρά για να μοιάζουν με λούτρινα παιχνίδια, και ανίκανα να επιβιώσουν πλέον στη φύση.
    Παρατηρήστε και τους τρόπους που τους συμπεριφερόμαστε.
    Τα κουρεύουμε παράξενα σύμφωνα με τα γούστα μας, τους συμπεριφερόμαστε σαν παιχνίδια ή σαν αξεσουάρ μόδας
    (όπως το τσαντάκι ή και μέσα σε αυτό) ενώ πολλά δεν τα αφήνουν να περπατήσουν και τα κρατούν συνέχεια αγκαλιά.
    Σε άλλες περιπτώσεις ενισχύεται η επιθετικότητα (pitbull) ή κόβουν τα αυτιά και τις ουρές (ντόπερμαν) για να μοιάζουν διαβολικά.

Τώρα με την επέμβαση στο dna νέες επιλογές θα γίνουν διαθέσιμες.
    Παράξενοι χρωματισμοί και σχέδια θα κάνουν δειλά δειλά την εμφάνισή τους και τα σκυλιά θα μοιάζουν ακόμη περισσότερο με παιχνίδια.

Δεν αποκλείω να εμφανιστούν και σκυλάκια με… χειρολαβή για να κρατιούνται στο χέρι σαν τσαντάκια :(