«Αποστολή στο Νερό»: Onirama, Μπαλατσινού και Σκαρμούτσος στην καμπάνια (video)

0
241

Περιβάλλον- Ενέργεια- Οικολογία

Οι Onirama, η Τζένη Μπαλατσινού και ο Δημήτρης Σκαρμούτσος πρωταγωνιστούν στην καμπάνια «Αποστολή Νερό» της Coca-Cola Τρία Έψιλον.

Tο πρόγραμμα «Αποστολή Νερό» σχεδιάστηκε το 2006 και υλοποιείται από τo Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα, (Coca-Cola Τρία Έψιλον & Coca-Cola Hellas), στο πλαίσιο της δέσμευσης του για υπεύθυνη διαχείριση των φυσικών πόρων και των πρώτων υλών για τη διασφάλιση μιας βιώσιμης ανάπτυξης. Στοχεύει στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση όλων των Ελλήνων σχετικά με την υπάρχουσα κατάσταση και τη σωστή διαχείριση των υδάτινων πόρων.

Πέραν όμως της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα μεταφράζει τη δέσμευση του για την προστασία των υδάτινων πόρων σε ουσιαστική δράση. Στα πλαίσια του προγράμματος «Αποστολή Νερό» υλοποιείται η εγκατάσταση συστημάτων συλλογής βρόχινου νερού ως ένα εμπεριστατωμένο τρόπο αντιμετώπισης του προβλήματος σε περιοχές όπου αυτό είναι ιδιαίτερα οξύ, όπως τα νησιά των Κυκλάδων όπου ο μέσος όρος βροχόπτωσης δεν ξεπερνά τα 400 χιλιοστά ετησίως.

Με άξονα το σύνθημα «Νοιάσου για το Νερό» και με ποικίλα και ενδιαφέροντα επικοινωνιακά εργαλεία το πρόγραμμα έχει καταφέρει να κεντρίσει το ενδιαφέρον του ευρύτερου κοινού. Υπολογίζεται ότι συνολικά περισσότεροι από 2 εκατομμύρια Έλληνες έχουν γίνει αποδέκτες του μηνύματος ορθολογικής χρήσης του νερού.

Μέσα στις επικοινωνιακές δράσεις του προγράμματος περιλαμβάνονται καμπάνια επικοινωνίας, τόσο στα ηλεκτρονικά, όσο και στα έντυπα μέσα καθώς και καμπάνια ενημέρωσης σε συνεργαζόμενους φορείς, ενώσεις και οργανισμούς καθώς και χρήση του διαδικτύου.

Τέλος, κατά τη διάρκεια του 2010 πραγματοποιήθηκαν καινοτόμες ενέργειες όπως η υλοποίηση διαγωνισμού comics για νέους δημιουργούς 22 έως 30 ετών, με στόχο την ευαισθητοποίηση του νεανικού κοινού σχετικά τη σωστή διαχείριση των υδάτινων πόρων στη χώρα μας αλλά και τη δημιουργική απεικόνιση του προβλήματος της λειψυδρίας μέσα από τα μάτια των νέων δημιουργών.

 

Πηγή Coca cola Τρία Έψιλον

 

econews

Σχόλια