Ηλεκτρικό ρεύμα: αναμένεται «μάχη» ΔΕΗ-ιδιωτών παρόχων στη λιανική

0
14

Περιβάλλον Ενέργεια Οικολογία:

Εντείνεται ο ανταγωνισμός στην αγορά ηλεκτρικού ρεύματος της χώρας μας, καθώς οι ιδιωτικές εταιρείες του κλάδου ετοιμάζονται να «χτυπήσουν» δυναμικά τη λιανική και να αποσπάσουν μερίδια από τη ΔΕΗ.

Ειδικότερα, οι Aegean Power και Energa, σύμφωνα με δημοσίευμα του energypress,  προγραμματίζουν τις διαφημιστικές τους καμπάνιες στοχεύοντας δυναμικά στη μεγάλη μάζα των καταναλωτών, δηλαδή στους οικιακούς πελάτες.

Η αύξηση των τιμολογίων της ΔΕΗ δημιουργεί επιχειρηματικές ευκαιρίες στους ιδιώτες παρόχους για την προσφορά ανταγωνιστικών «πακέτων», αντίστοιχα με αυτά που προσφέρουν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα του energypress, ο πελάτης, ανάλογα με το «προφίλ» του και το ρεύμα που καταναλώνει συνήθως στο τετράμηνο, θα έχει τη δυνατότητα προαγοράς των αντίστοιχων KW σε τιμή χαμηλότερη ως και 15% από την αντίστοιχη της ΔΕΗ. Εάν χρειαστεί να καταναλώσει παραπάνω ρεύμα, θα το αγοράζει σε τιμή παρόμοια με της ΔΕΗ, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι δεν θα επιβαρύνεται με πάγιο.
Στόχος των Energa και Aegean Power θα είναι να πάρουν από τη ΔΕΗ 150.000 νοικοκυριά έκαστη μέσα στο 2011.

H ΔΕΗ, από την πλευρά της, μετά τις διαρροές στον κλάδο των εμπορικών πελατών (υπολογίζονται στους 65.000) και την επικείμενη «επίθεση» στη λιανική αγορά ηλεκτρικού ρεύματος ανέθεσε στον Λάζαρο Καραλάζο τη θέση του Γενικού Διευθυντή Εμπορίας της ΔΕΗ.

Σχετικά με την επιλογή του νέου Γενικού Διευθυντή Εμπορίας, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ Α.Ε. κ. Αρθούρος Ζερβός δήλωσε τα ακόλουθα:

«Μέσα στο νέο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον που διαμορφώνεται στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας, η ΔΕΗ οφείλει να βελτιώσει σημαντικά τις επιδόσεις της στον τομέα της εμπορικής πολιτικής της, να γίνει πιο πελατοκεντρική και να διαθέτει καλύτερες και περισσότερες υπηρεσίες και προϊόντα σε τιμές ανταγωνιστικές.

Ο νέος Γενικός Διευθυντής Εμπορίας αναλαμβάνει το δύσκολο έργο του εκσυγχρονισμού και της ανάπτυξης της εμπορικής πολιτικής της ΔΕΗ, αξιοποιώντας πλήρως το ανθρώπινο δυναμικό της και όλες τις σύγχρονες μεθόδους προώθησης των πωλήσεων, έτσι ώστε η Επιχείρηση να γίνει πιο φιλική προς όλους τους πελάτες της, παρέχοντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες».

Όλα αυτά την ώρα που εικόνα της ΔΕΗ των προνομιούχων συνδικαλιστών και υπαλλήλων έχει υποστεί ανεπανόρθωτη βλάβη στα μάτια της ελληνικής κοινής γνώμης, ενώ Aegean Power και Energa «καραδοκούν».

Για το econews

Newslink

Σχόλια