Πόσο «πράσινες» είναι τελικά οι ηλεκτρονικές αγορές;

0
6

Περιβάλλον Ενέργεια Οικολογία:

Οι καταναλωτές πρέπει να αγοράσουν τουλάχιστον 25 προϊόντα από ηλεκτρονικά καταστήματα ώστε να προκύψουν περιβαλλοντικά οφέλη. Αν δεν σκοπεύουν να αγοράσουν τόσα, τότε είναι καλύτερα να κάνουν μια βόλτα στα μαγαζιά παρά να περιμένουν την παράδοση στο σπίτι.

Αυτό προκύπτει από νέα έρευνα του Ινστιτούτου Μηχανικής και Τεχνολογίας των ΗΠΑ, που εξέτασε τις επιπτώσεις δραστηριοτήτων που συχνά παρουσιάζονται ως «πράσινες».

Σε δηλώσεις του ο καθηγητής Phil Blythe, πρόεδρος του Ινστιτούτου Μηχανικής και Τεχνολογίας, τόνισε: «Ακούμε ότι η δουλειά από το σπίτι έχει πολλά περιβαλλοντικά οφέλη, ωστόσο αυτό δεν είναι απόλυτα αληθές».

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι αγορές μέσω ίντερνετ είναι προτιμότερες από μια βόλτα στα μαγαζιά μόνο όταν πληρούνται οι κατάλληλες προϋποθέσεις:

Α) Μια ηλεκτρονική αγορά θα πρέπει να αντικαθιστά 3,5 βόλτες στα μαγαζιά.

Β) Η κάθε παραγγελία θα πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον 25 κομμάτια.

Γ) Η απόσταση που πρέπει να διανύσει κάποιος για να επισκεφτεί το κατάστημα που θέλει, ξεπερνά τα 50 χλμ.

Στην αντίθετη περίπτωση, η εκπομπές ρύπων που προκύπτουν από την ηλεκτρονική παραγγελία, είναι ίδιες με μια τυπική βόλτα με το αμάξι στα καταστήματα.

«Η έρευνά μας καταλήγει σε δυο πολύ σημαντικά συμπεράσματα», δήλωσε ο καθηγητής Phil Blythe.

«Πρώτον, η κλιματική αλλαγή απειλεί τον πλανήτη μας οπότε πρέπει να αναλάβουμε δράση. Δεύτερον, οι πολιτικοί πρέπει να εξετάσουν εξονυχιστικά τις συνέπειες των πρωτοβουλιών που προωθούν, ώστε να έχουμε ουσιαστική μείωση ρύπων και όχι απλή μεταφορά τους από τον ένα τομέα στον άλλο», κατέληξε.

Πηγή Telegraph

Για το econews

Newslink Hellas

Σχόλια