Καύσιμα: διαπραγματεύσεις με πρατηριούχους-βυτιοφορείς

0
6

Περιβάλλον Ενέργεια Οικολογία:

Συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις μεταξύ της κυβέρνησης από τη μια πλευρά και πρατηριούχους και βυτιοφορείς από την άλλη, με το τοπίο στην αγορά των καυσίμων να παραμένει προς το παρόν θολό.

Οι βενζινοπώλες διαμαρτύρονται για την επιβολή χαμηλού πλαφόν στα καύσιμα, καθώς το κόστος αγοράς είναι υψηλότερο από το πλαφόν με συνέπεια η εμπορία καυσίμων να καθίσταται ζημιογόνος.

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος κ. Μιχάλης Κιούσης συναντήθηκε για το ζήτημα με τον γενικό γραμματέα Εμπορίου κ. Στ. Κομνηνό.

Ο κ. Κιούσης δήλωσε πως το υπουργείο θα επανεξετάσει την τιμή του πλαφόν, καθώς «αναγνώρισαν το δίκαιο των αιτημάτων μας».

Επιπλέον, οι βενζινοπώλες απέσπασαν τη δέσμευση ότι δεν θα ασκηθούν άλλες διώξεις για παραβίαση του πλαφόν. Η νέα τιμή πλαφόν θα ανακοινωθεί σύντομα.

—«Παραχώρηση» σε βυτιοφορείς

Όσον αφορά στους βυτιοφορείς, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Δημήτρης Ρέππας προχώρησε, με τροποποίηση επί του νομοσχεδίου, σε αύξηση της άυλης αξίας των αδειών για βυτιοφόρο δημοσίας χρήσης κατά περίπου 30%, με τον χρόνο πλήρους απόσβεσης της αξίας της άδειας να παραμένει στα τρία χρόνια.

Ειδικότερα, η εφάπαξ υπέρ του Δημοσίου ειδική εισφορά ανάλογα με την κατηγορία και το μικτό βάρος του βυτιοφόρου, πλέον διαμορφώνεται σε 27.000 ευρώ από 20.000 ευρώ για τον πρώτο τόνο  και σε 3.000 ευρώ από 2.000 ευρώ για κάθε επόμενο και μέχρι τους σαράντα δύο τόνους.

Για το i-live news

Newslink

Σχόλια