BP: Διαχείριση Φήμης στο internet εν μέσω απειλών

0
4

Περιβάλλον Ενέργεια Οικολογία:

Πολιτικές διαχείρισης φήμης στο διαδίκτυο ακολουθεί η BP για να διορθώσει την εικόνα της στο κοινό του internet.

Αγοράζοντας λέξεις-κλειδιά που την αφορούν μέσω του Google (π.χ ρύπανση, κόλπος του Μεξικού, διαρροή πετρελαίου κλπ) η βρετανική εταιρεία επιτυγχάνει την εμφάνιση «φιλικών» άρθρων στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Ο Tony Odone, εκπρόσωπος τύπου της εταιρείας, δήλωσε στο ABC News πως η εταιρεία «αγόρασε λέξεις-κλειδιά σε μηχανές αναζήτησης όπως το Google, προκειμένου να διευκολύνουμε την ενημέρωση του κοινού για τις προσπάθειες που καταβάλλουμε στον Κόλπο του Μεξικού καθώς και την εξεύρεση χρήσιμων συνδέσμων για την υποβολή ερωτήσεων, την αναφορά ρύπανσης παραλιών και την υποβολή αιτήσεων για εθελοντική εργασία».

Πρόκειται για μια ακόμη προσπάθεια της εταιρείας να «σουλουπώσει» τη δημόσια εικόνα της, μετά τη χρήση διαλυτικών που καθιστούσαν την πετρελαιοκηλίδα «αόρατη» στις τηλεοπτικές κάμερες και το στήσιμο συνεργείων καθαρισμών «μαϊμού».

—Απειλές

Εντωμεταξύ, απειλητικά τηλεφωνήματα δέχεται η οικογένεια του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας Tony Hayward.

Ο  Tony Hayward θεωρείται ένας από τους πιο μισητούς ανθρώπους στον κόσμο αυτή τη στιγμή.

Εντωμεταξύ, ο Μπάρακ Ομπάμα πιέζει τη BP να εξοφλήσει τις υποχρεώσεις τόσο προς το αμερικανικό Δημόσιο όσο και προς ιδιώτες που δικαιούνται αποζημιώσεων λόγω της οικολογικής καταστροφής, με το συνολικό ποσό να υπολογίζεται στα 30 δις. δολάρια.

Σχόλια