ESTRIMA – Biro: νέο αστικό ηλεκτρικό όχημα

6
492

Περιβάλλον – Ενέργεια – Οικολογία:

estrima-biro-car6ΜΕΓΕΘΗ & ΒΑΡΗ

* Μάκρος 1.740 mm * Πλάτος 1.030 mm  * Ύψος 1.565 mm  * Βήμα 1.250 mm  * Πλάτος από τροχό σε τροχό 860 mm * Βάρος χωρίς συσσωρευτές 220 Kg  * Βάρος με συσσωρευτές 330 Kg

ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

* Δύο (2) Ηλεκτροκινητήρες (έκαστος 48V)  * Μέγιστη ισχύς 4 KW  * Συσσωρευτές τύπου Pb-Gel batteries 8×12 V  * 220V φορτιστής συσσωρευτών (Ενσωματωμένος)  * Επαναφόρτιση των συσσωρευτών κατά την διάρκεια του φρεναρίσματος

ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

* Kουβούκλιο πάχους 3mm (ατσάλινη ασφαλή κατασκευή)  * Τέσσερα (4) υδραυλικά δισκόφρενα  * Μηχανικό χειρόφρενο  * 130/60 – 13″ ελαστικά  * Τζάμι εμπρός σε πράσινη απόχρωση με καθαριστήρα  * Ηλιοροφή σε σκούρο πράσινο – θερμικό τζάμι   * Πίσω θερμικό τζάμι σε σκούρο πράσινο το οποίο ανοίγει  * Τρεις (3) θέσεις εναποθέτησης αντικειμένων με κλειδί  * Ηχητικό σήμα όπισθεν  * Χειρολαβές  * Μπρίζα 12V

EXTRA ΑΞΕΣΟΥΑΡ

* Ζώνες ασφαλείας  * Κit από πόρτες polycarbonate  * Stereo + ηχεία  * iPOD θύρα  * Πίσω θέση μεταφοράς εξωτερική «all purpose compartment»  * Σύστημα ασφάλισης του οχήματος ΑΠΟΔΟΣΗ

* Μέγιστη ταχύτητα (βάση νόμου) 45 Km/h  * Μέγιστη αυτονομία 60 Km  * Ελάχιστη αυτονομία 45 Km  * Σύστημα Boost  * Χρόνος επαναφόρτισης 6h/8h

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ / ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Πενήντα χιλιόμετρα μέσου όρου αυτονομίας ανά φόρτιση με ΜΟΝΟ 0,90 Ευρώ! Ελάχιστο κόστος συντήρησης! Μειωμένα τέλη ασφάλισης! Ελάχιστα ως μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Αθήνα: Κίνηση στον Δακτύλιο της Αθήνας με μοναδική άνεση στο παρκάρισμα! Επιπλέον είναι ασφαλέστερο από τα κοινά δίκυκλα όχι μόνο στον δρόμο αλλά και ενάντια στις καιρικές συνθήκες. Το BIRO δεν αποτελεί εναλλακτική λύση για την αντικατάσταση του συμβατικού οχήματος αλλά μια νεα μέθοδο κίνησης στις πόλεις, στη εξοχή, στην ενοικίαση , στην Δημοτική Αστυνόμευση κ.α….!

6 Σχόλια

  1. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο Estrima – Biro είναι πλέον διαθέσιμο μετά την σχετική έγκριση τύπου από το αντίστοιχο Υπουργείο και διατίθεται στην χώρα μας από την Pro-ceed Ltd (www.proceed.gr) η οποία ειδικεύεται στην ηλεκτροκίνηση από το 1992!

  2. pwpw akrivo den einai vre paidia??pali amaksia plousiwn ftiaksane…ti na pw telika mallon kala mas kanoune oi emporoi kai mas ferontai etsi,ante na dw pote tha ftiaxtei kanena oxima se styl »amaksi tou laou»Alla den to vlepw na ginetai,mallon mono kata ekali meria tha ta vlepoume kai afta opws kai polla alla…………

  3. Πράγματι ακριβό. Είναι για να έχουν οι πλούσιοι καθαρή την συνείδησή τους και έτσι όταν παρκάρουν το Cayenne ή το Lexus παίρνουν το ηλεκτρικό και καλά…
    Άσε που δεν μας λένε the whole story.
    Οι μπαταρίες πόσο κάνουν;
    Αν κάψει controller, πόσο κάνει; Υπάρχει εξουσιοδοτημένο service στο Ελλάντα;
    Μήπως θα έπρεπε να ληφθούν και αυτά υπ’όψιν στο κόστος συντήρησης ανά 100 χλμ;
    Τότε σίγουρα το κόστος δεν είναι 0,50 ευρώ/100χλμ, αλλά πολύ-πολύ περισσότερο!
    Επίσης μήπως στο τέλος της φόρτισης το αυτοκίνητο «σέρνεται»;
    Έχω ηλεκτρικό ποδήλατο και είμαι γενικά ευχαριστημένος με αυτή την τεχνολογία, αλλά ευτυχώς αυτό έχει και… πετάλια.
    Μετά από ένα χρόνο η μπαταρία έχει ήδη πέσει και σκοπεύω να κάνω πατέντα με φτηνές μπαταρίες μολύβδου…

  4. Λυπάμαι πολύ που σβήνετε τα σχόλια που δεν είναι υπέρ του προϊόντος Biro και των ομοίων του.
    Το σχόλιό μου που πριν λίγο σβήσατε δεν ήταν υβριστικό, αλλά βασισμένο σε πραγματικά δεδομένα και εξέφραζε λογικές απορίες.
    Δεν προάγετε τον διάλογο. Γιατί άραγε να υπάρχουν τότε τα σχόλια; Τί εξυπηρετούν;
    Τα πάντα φαίνεται πως είναι εμπόριο και τα sites μεθοδευμένα διαδίδουν μόνο ό,τι τους συμφέρει.

Comments are closed.