Κάθε Δήμος και στάση Μετρό

0
7

Περιβάλλον- Ενέργεια- Οικολογία.

athens-metro-extends

Πυκνοκατοικημένες περιοχές κοντά στο κέντρο της Αθήνας θα εξυπηρετεί η κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό, που θα προκηρυχθεί μέχρι το τέλος του χρόνου και ο προϋπολογισμός της οποίας υπολογίζεται στα 2,3 δισεκατομμύρια ευρώ.

Επιβάτες από τις περιοχές όπως η Κυψέλη, το Γαλάτσι, του Γκύζη, τα Εξάρχεια , το Κολωνάκι, τα Δικαστήρια της Ευελπίδων, αλλά και από την Καισαριανή, τα Ανω Ιλίσια, του Ζωγράφου, το Γουδή, το Φάρο, τη Φιλοθέη, τα Σίδερα Χαλανδρίου, που σε αριθμό φτάνουν τους 400.000 ημερησίως, θα έχουν τη δυνατότητα να μετακινούνται άνετα χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιούν τα ιδιόκτητα μέσα μεταφοράς τους ή τα δημόσια λεωφορεία.

Ιδιαίτερα ενθαρρυντικό είναι και το γεγονός πως έχουν ήδη ξεκινήσει οι γεωτρήσεις για τις εδαφολογικές μελέτες σε περιοχές από όπου θα περάσει η γραμμή του μετρό, προκειμένου να καταγραφούν και να προληφθούν προβλήματα που είναι ενδεχόμενο να προκύψουν κατά την κατασκευή.

Η προκήρυξη του συγκεκριμένου έργου σε συνδυασμό με την μελλοντική γραμμή 5 που θα εξυπηρετεί  τον Βύρωνα, την Καισαριανή, το Παγκράτι και θα φτάνει μέχρι τη Νέα Φιλαδέλφεια και τα Άνω Λιόσια, ουσιαστικά αποδεικνύουν ότι το σύνθημα «κάθε δήμος και στάση Μετρό» έχει αρχίσει να γίνεται συνείδηση, μια που τα περιβαλλοντικά οφέλη αλλά και η εν γένει άνοδος της ποιότητας ζωής που προκύπτουν από τέτοιου είδους έργα είναι δεδομένα.

Βέβαια κανείς ακόμη δεν έχει αρχίσει να μιλάει για την εξυπηρέτηση ενός τεράστιου πλήθους εργαζομένων που δουλεύουν σε δύο πολύ μεγάλες βιομηχανικές περιοχές, του Θριασίου πεδίου και των Οινοφύτων.

Είναι σίγουρο πως επεκτάσεις (ως προαστιακός) προς αυτές τις κατευθύνσεις θα αποσυμφορήσουν κατά τις πρωινές και απογευματινές ώρες, την Εθνική Οδό Αθηνών Κορίνθου (κυρίως μέχρι το ύψος της Χαλυβουργικής), την Εθνική Οδό Αθηνών Λαμίας (κυρίως μέχρι το ύψος της Κηφισιάς),  θα ελαττώσουν θεαματικά τις αέριες εκπομπές ρύπων από τα αυτοκίνητα που μετακινούνται με πολύ μικρές ταχύτητες και θα συμβάλλουν κατά πολύ στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων.

Σχόλια